reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Féhrer

Tomáš Féhrer

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som ten, ktorý poriadne nevie ani kde býva, moja existencia sa mi občas javí vskutku pochybná, no udalosti vôkol mňa ma vždy presvedčia, že naozaj existujem. Zoznam autorových rubrík:  Myšlienky čistéMyšlienky nečistéMyšlienky neisté

reklama

Myšlienky neisté

Časospoj

Tomáš Féhrer

Časospoj

Stál sám uprosted cesty s prižmúrenými očami a chvíľu vôbec ničomu nerozumel. Mohla to byť pravda? Mohla. Mohla byť ale rovnako krutá ako oslobodzujúca. Po šiesty krát sa presvedčil, že nespí, a potom, akoby sa bál toho čo uvidí, otvoril oči. Bola to pravda.  Písal sa rok 1933, a on celkom naivne vytiahol mobilný telefón a zistil, že nechytá žiadnu sieť ...

  • 6. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 354x
  • 0
Mucha

Tomáš Féhrer

Mucha

Vieme ako topiť kov, rozumieť šumu z vesmíru a ovládať telku. Vieme však aj čo znamenajú nezdanlivé podnety snov?

  • 4. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 340x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu